سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای شیشه ای کرتین وال:

نمای شیشه ای کرتین وال سبک قاب آلومینیومی هستند که پنل های شیشه ای یا فلزی را در خود جای داده اند. این سیستم های شیشه ای وزن سقف یا کف را تحمل نمی کنند. در عوض ، بارهای جاذبه و مقاومت در برابر باد از سطح به خط کف ساختمان منتقل می شوند. دیوارهااغلب بخشی از پاکت ساختمان هستند یا یک قسمت از سیستم دیوار را تشکیل می دهند. هر سیستم شیشه سازی نیاز به ادغام دقیق با سایر عناصر سازه ای مجاور مانند روکش های دیوار ، سقف ها و جزئیات دیوار دارد. سیستم های دیواری پرده از سیستم های پیش ساخته استاندارد گرفته تا واحدهای دیواری سفارشی تخصصی متغیر است. افزایش هزینه ها اغلب با سفارشی سازی اضافی و اندازه بزرگتر همراه است. نمای شیشه ای کرتین وال شیشه ای قاب آلومینیومی ، مشخصه معماری مدرن است که به دهه 1930 برمی گردد. افزایش در دسترس بودن آلومینیوم فله ای ارزان قیمت پس از جنگ جهانی دوم منجر به محبوبیت و استقبال گسترده آنها شد.

بازده حرارتی سیستم دیوار پرده شیشه ای به صفحه پر کردن شیشه و ساختار قاب بستگی دارد. از آنجا که رسانایی گرمایی آلومینیوم از درجه بالایی برخوردار است ، می تواند انرژی (گرما) را خیلی سریع انتقال دهد. این منجر به اتلاف انرژی می شود. اجرای وقفه های حرارتی ساخته شده از مواد غیر رسانا یک عمل معمول است که بهره وری انرژی را افزایش می دهد.

بهبود کارایی گرما نیز به استفاده از پوشش های شیشه ای کم انتخاب و طیفی بستگی دارد. پوشش های با کارایی بالا می توانند به طور قابل توجهی عایق را افزایش دهند و راحتی ساکنان ساختمان را بهبود ببخشند. با وجود نمای شیشه ای کرتین وال، چالش ها متعادل سازی میل به نور روز طبیعی تر در مقابل مدیریت از دست دادن گرما و افزایش آن است. وجود نور کنترل نشده بیش از حد نیز می تواند منجر به خیرگی شود. هدف این است که مواد و لعاب مناسب را پیدا کنید که نیازهای یک ساختمان را برآورده کند.

ما برای تعیین نیازهای پنجره تجاری و نصب شیشه از نزدیک با شرکت ها و مشاغل همکاری می کنیم. در نهایت هدف ما ارائه طیف گسترده ای از راه حلهای تجاری شیشه ای از جمله: شیشه ویترین فروشگاه ، نمای شیشه ای کرتین والو پارتیشن های شیشه ای است. ما همچنین با تجربه ای که از کارشناسان صنعت انتظار دارید اندازه و مشخصات مربوط به پنجره های سفارشی را مدیریت می کنیم. برای اطلاعات بیشتر یا برآورد پروژه با دربیران تماس بگیرید.

"Curtain wall"  اصطلاحی است که عموماً به عناصر خارجی عمودی ، ساختمان گفته می شود که برای محافظت از ساکنان و ساختار آن ساختمان در برابر تأثیرات محیط خارجی طراحی شده است.

گزینه های زیادی در رابطه با ظاهر و عملکرد در دسترس هستند. ممکن است کاملاً شیشه ای باشد یا شامل مواد دیگری مانند پانل های سنگی یا آلومینیومی باشد. یک پرده ممکن است حاوی ویژگی هایی باشد که برای بهبود ظاهر یا مدیریت اثرات محیط طراحی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمای شیشه ای کرتین وال با دربیران تماس بگیرید.