سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چیدمان دکوراسیون داخلی سالن زیبایی

 

مشتریان که در یک آرایشگاه ظاهر می شوند ، آنها امیدوارند که چیزی بیش از یک مدل موی خوب باشد. آنها همچنین یک ساعت آرامش و رفع فشار را می خواهند به همین دلیل چیدمان دکوراسیون داخلی سالن زیبایی بسیار مهم است.

صاحبان آرایشگاه های خوب این را می دانند و به همین دلیل است که آنها در طراحی داخلی خود فکر و دقت می کنند. آنها می دانند که تجارب مشتریان از لحظه راه رفتن از در ، قبل از اینکه حتی با مسئول پذیرش صحبت کنند ، شروع می شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که فضایی خوشامد ، آرامش بخش و دوستانه ایجاد کرده اید.

چیدمان دکوراسیون داخلی سالن زیبایی فقط برای مشتریان نیست. همچنین برای کارکنان است. اگر می خواهید بهترین کارکنان ممکن را جذب کنید ، یک محیط کاری تمیز ، راحت ، مناسب کار و زیبا ایجاد کنید.

چیدمان دکوراسیون داخلی سالن زیبایی شما تا حد زیادی توسط شکل فیزیکی ملک تعیین می شود. کار با برخی از اشکال از دیگران آسان تر است. به عنوان مثال ، اگر خاصیت طولانی و باریک باشد ، ممکن است در ایجاد یک الگوی جریان ترافیکی که به خوبی کار کند مشکل داشته باشید. طرح های بزرگ و با طرح باز ، ظریف و مدرن هستند ، اما می توانند به مشکلات صدا و تزئینات کمک کنند.

همانطور که نقشه طبقه خود را ترسیم می کنید ، اطمینان حاصل کنید که فضای کار کافی را در اختیار شما قرار می دهد. واحدهای طراحی را نزدیک به 1.2 متر از یکدیگر قرار ندهید (اندازه گیری شده توسط مراکز واحدها). واحدها یک ظاهر طراحی شده در جزیره می توانند برای جا انداختن مشتری های بیشتر در یک فضای کوچک مفید باشند.

 

جای تعجب نیست که صاحبان سالن ها وقت زیادی را برای چیدمان و دکوراسیون سالن خود صرف می کنند.

در این مطلب، زیباترین چیدمان دکوراسیون داخلی سالن زیبایی را که دیده ام برای کمک به شما در یافتن الهام از پروژه بازسازی آرایشگاه، گردآوری کرده ام.

تصاویر آرایشگاه را با ایده های ایستگاه سالن ، ایده های منطقه پذیرایی سالن ، ایده های قفسه سالن و ایده های منطقه انتظار سالن پیدا خواهید کرد.

طرح های آرایشگاه ذکر شده در این مطلب توسط معماران و طراحان آرایشگاه حرفه ای ایجاد شده اند که لطف کرده اند تا اجازه دهند کارهایشان را به اشتراک بگذارم.

چیدمان دکوراسیون داخلی سالن زیبایی پر جنب و جوش

اولین طراحی آرایشگاه در این لیست توسطYHS Design یک معمار آرایشگاه آرایشگاه برنده جایزه مستقر در تایپه طراحی شده است.

   "در فضای خیابان شلوغ ، مکانی وجود دارد که آیین های باغ را ارائه می دهد که در آن می توانید به طور موقت از دنیای خارج فرار کنید.

 

باغ اسمان با گرفتن ذات تصویر گیاه شناسی ، در سراسر راهرو ایجاد می شود و بلافاصله از میهمانان پذیرایی می کند تا در حالی که دور از جمعیت حرکت می کنند و آنها از ورودی استقبال می کنند.

با نگاهی دقیق به فضا ، طرح باریک با لمس دقیق طلایی به سمت بالا گسترش می یابد. استعاره های گیاه شناسی هنوز هم با شور و نشاط در سراسر اتاق بیان می شود  و صدای شلوغی را که از خیابان می آید جایگزین می کند و اینجا یک باغ مخفی می شود و آن سالن زیبایی شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چیدمان دکوراسیون داخلی سالن زیبایی اینجا کلیک کنید.