سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده دیزاین سالن آرایشگاه زنانه:

 

 برای آگاهی از ایده دیزاین سالن آرایشگاه زنانه با ما همراه باشید. استفاده بهینه از فضای خود ، درست چیدمان و ایجاد ظاهر مناسب به موقع و در حد بودجه می تواند "س‘ال بزرگی" به نظر برسد.

طراحی خوب سالن با اصول اولیه شروع می شود:

چیدن نمودار رنگ Farrow   و Ball ممکن است سرگرم کننده تر از بررسی فشار آب شما باشد ، اما وسوسه نشوید که اصول اساسی را هشدار دهید .

فشار آب سالن خود را هر چه زودتر آزمایش کنید. اکثر شرکت های محلی آب این کار را برای شما انجام می دهند. شما به حداقل 1.75 تا 2.5 بار فشار آب نیاز دارید در غیر این صورت یک پمپ تقویت کننده لازم است.

در نظر دارید خشک کن ها / پردازنده های دیواری؟ هرچه زودتر ساخت دیوار خود را بررسی کنید. شما به بتن جامد یا آجر نیاز دارید - دیوارهای جدا کننده مناسب نیستند.

محل شستشوی خود را تا آنجا که می توانید به محلولهای آب و زباله نزدیک کنید. نه تنها نصب این روش ارزان تر است بلکه لوله کشی کوتاه تر احتمال دارد که در آینده مشکلات لوله کشی را برای شما ایجاد کند.

در حالی که به حریم خصوصی مشتری خود فکر می کنید ، از نور طبیعی روز نهایت استفاده را ببرید. هیچ کس نمی خواهد در معرض دید کامل رهگذران با فویل در موهای خود بنشیند نگاه خوبی نیست.

اگر برای ایده گرفتن در مورد چگونگی کار با فضای خود تلاش می کنید ، Trevor پیشنهاد می کند که در همان اوایل با یک طراح سالن حرفه ای گپ بزنید.

فضای کاری کافی را مجاز کنید. اولین واحد سبک باید 1 متر (3 ′) از یک پنجره یا دیوار باشد ، واحد دوم و بعدی باید 1.2 متر (4 ′) از مرکز واحد اول باشد.

فضای کار از واحد تا عقب آرایشگر باید 1.5 متر (5) باشد.

واحدهای یک ظاهر طراحی جزیره را در نظر بگیرید تا مشتری های بیشتری را در یک فضای تنگ جا دهید.

استفاده از سبک های مختلف نور را برای ایجاد فضای مناسب در نظر بگیرید. چراغهای کار را بالای هر قسمت آویزان کنید و برای محیط ، نور ویژگی ثانویه دیواری اضافه کنید.

از پارتیشن ها برای طراحی گوشه ای آرام برای مشتریانی که دور از شلوغی سالن هستند ، استفاده کنید.

باز هم یادتان باشد که فضای کار کافی را فراهم کنید. 0.6 متر (2 ′) پشت واحد شستشو برای اپراتور بگذارید. به علاوه مبلغی مشابه در انتهای دیگر پاهای مشتری.

روش دیگر ، یک پایه کوچک برای واحدهای شستشو بسازید. لوله های آب سرد و گرم و پساب را می توان در زیر کف کاذب پنهان کرد.هنگام محاسبه بودجه سالن خود ، نسبت یک شستشوی معکوس به سه حالت مناسب حداقل توصیه شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ایده دیزاین سالن آرایشگاه زنانه اینجا کلیک کنید.