سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاغذ دیواری کلاسیک و ویژگی های آن:

 

همانطور که می دانید ، مد به سرعت تغییر می کند ، اما کلاسیک همیشه مورد تقاضا است و تصویر زمینه کاغذ دیواری کلاسیک به این ضرب المثل اشاره دارد. خیلی اوقات ، یک مشاور در یک فروشگاه که نسبت به خریدار خود تردید کرده است می گوید: "یک کاغذ دیواری کلاسیک را انتخاب کنید ، پشیمان نمی شوید." و این درست است ، زیرا رنگ ها ، بافت ، الگو ، نقوش کاغذ دیواری کلاسیک در هر زمان قانع کننده به نظر می رسند.

کاغذ دیواری کلاسیک:

چاپ گل به مدت طولانی به یک کلاسیک تبدیل شده است و برای مدت طولانی ویژگی فقط اتاق های رمانتیک و دوست داشتنی و همچنین اتاقی به سبک کشور یا پرووانس نیست. فضای داخلی اسکاندیناوی ، التقاطی ، تلفیقی - و غیره با موضوع گل بازی می شود.

اما هر چاپ گل کلاسیک نیست. گرافیک ، رایانه ای ، اگر بگویید راحت تر ، گل به سبک کلاسیک اعمال نمی شود. چنین کاغذ دیواری برای دیوارها در حال حاضر چیزی فراتر از کاغذ دیواری نیست. هر نوع سبک غیر استاندارد ، مدرن چاپ گل یک لهجه است. کاغذ دیواری کلاسیک تقریبا همیشه پس زمینه خنثی و ظریف است ، که مساعدتر نمایانگر فضای داخلی است.

رایج ترین موضوع کاغذ دیواری کلاسیک :

برای تصویر زمینه کلاسیک گل معمول است تجسم سنتی رنگ ها (به بیان ساده تر ، بلافاصله خواهید فهمید که این یک گل است ، تصویر شما را متعجب نخواهد کرد) ؛

نقاشی کاملاً مکرر و بزرگ ، یا برعکس - کوچک و نادر ، اما بدون خطی مشخص.

از میان کاغذ دیواری های کلاسیک گل ، کاغذ دیواری هایی هستند که فقط برای اتاق نشیمن مناسب هستند (به عنوان مثال در اتاق خواب به نظر می رسد پر زرق و برق) ، یا فقط برای اتاق خواب (برای اتاق نشیمن خیلی ساده و عاشقانه).

آثار کلاسیک در داخل کشور عبارتند از:

·          ترکیبی از مبلمان قدیمی و مدرن ؛

·          لوازم جانبی سبک ، اغلب با تذهیب ؛

·          منسوجات با طرح های سنتی ، شاید بتوان گفت ، باستانی گلدوزی شده اند.

·          ترکیب رنگی عمومی عناصر بدون ادعا ، لهجه های خیلی واضح.

 

سبک امپراطوری - درخشان ترین نماینده سبک کلاسیک: اتاق در این سبک شبیه فضای داخلی قلعه یا یک خانه بسیار ثروتمند است امپراتوری سبک - درخشان ترین نماینده سبک کلاسیک: اتاق در این سبک شبیه فضای داخلی است یک قلعه یا یک خانه بسیار ثروتمند.

کلاسیک گرایی ، که در ذهن بسیاری به وضوح با اشراف ، ظرافت ، خویشتنداری شیک همراه است ، در همان نشانه ها در کاغذ دیواری آشکار می شود.

اگر بخواهیم در مورد تاریخچه کاغذ دیواری کلاسیک و سبک آن صحبت کنیم ، بیشتر و بیشتر اوقات در فضای داخلی مدرن ، سبک Empire  بازی می شود ، کاملاً غنی. امپراطوری  این روشنایی ، شکوه و عظمت ، قلمرو تجمل است ، اما لوکس است.

کاغذ دیواری کلاسیک به سبک Empire  - این کاغذ دیواری گران قیمت با تزئینات و الگوهای نویسنده است. کاغذ دیواری مونوفونیک برای فضای داخلی کلاسیک Empire غیر قابل قبول است.

کاغذ دیواری کلاسیک در یک خانه مدرن:

حتی اگر ایده آل ترین فضای داخلی کلاسیک برای بسیاری از افراد خسته کننده به نظر نرسد ، اگر نشانه های زمان امروز را نداشته باشد. برای دیوارهای با بی نظمی کوچک کاغذ دیواری برجسته توصیه می شود.

برای تصمیم گیری در مورد خرید کاغذ دیواری کلاسیک با کارشناسان والارین تماس بگیرید.