سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ایده های طراحی پارتیشن اداری

 

 سازمان ها اکنون فضای اداری موجود را برای نگهداری بیشتر کارمندان از طریق طراحی پارتیشن اداری به حداکثر می رسانند. پارتیشن های اداری برای ایجاد تعادل بین فضای باز و فضای خصوصی ، یک اتاق را تقسیم می کنند.

پارتیشن بندی اداری به کارفرمایان کمک می کند تا محیط کار مناسب را به کارمندان خود ارائه دهند. ایده های طراحی زیادی برای تقسیم دفتر وجود دارد. در اینجا برخی از بهترین ایده های طراحی را می توان هنگام تقسیم کار در دفتر خود انتخاب کرد.

طرح "Wannabetree"

طراحی پارتیشن اداری دارای یک صفحه دفتر آکوستیک با پانل های دیواری است و هم برای صفحه دیواری و هم برای صفحه دفتر موجود است. اشکال موجود در این طرح منحصر به فرد بوده و می توان در کنار یکدیگر قرار گرفت. آنها با هم بهم پیوند می خورند و یک طراحی پارتیشن بندی جالب و رنگارنگ ارائه می دهند.

صفحه ها در اصل توسط پایه پایه پشتیبانی می شوند که امکان تغییر مکان در هر زمان که لازم باشد امکان پذیر است. این طرح پارتیشن بندی مناسب ترین قسمت در مناطق اداری است که به رنگ ها و شکل های جذاب بصری نیاز است.

یک طراحی پارتیشن اداری بادی

پارتیشن اداری بادی یک طرح پارتیشن اداری کشویی است که صفحه ای مستقل و قابل باد کردن را ارائه می دهد. مفهوم آن از طراحی لغزشی به این معنی است که می تواند در صورت لزوم برای ترسیم مناطق اداری در حالی که جلوه ای جالب در هرجای فضای اداری ارائه می دهد ، به اطراف منتقل شود.

یکی از مزایای اصلی این طرح این است که می توان از اسلایدهای باد شده یا آرامش بخش استفاده کرد. دهانه های روی این طرح امکان ادغام قفسه ها را فراهم می کند.

یک طرح سازگار با محیط زیست

یک طراحی پارتیشن اداری سازگار با محیط زیست منطقه ای منحصر به فرد را برای قرار دادن برخی گیاهان ارائه می دهد و در عین حال به عنوان یک تقسیم کننده بین فضاهای اداری عمل می کند. هدف اصلی این ایده طراحی ایجاد یک محیط کار دلپذیر است که به کارگران فرصتی برای احساس طبیعت هنگام انجام وظایف خود می دهد.

با رشد میل به کارهای ابتکاری و خلاقانه ، محیط دفتر نیز به فضایی تغییر می کند که ممکن است نیاز فزاینده را پشتیبانی کند. از این رو ، یک مفهوم طراحی سازگار با محیط زیست به دفتر یک محیط کار سازگار با محیط زیست می بخشد.

 

   

یک طرح شیشه ای بدون قاب

یک تقسیم کننده لعاب دار تمام طول و بدون قاب ، دفتر کار را با احساس بزرگ ارائه می دهد تا حداکثر نور را از بین پارتیشن ها فراهم کند. پارتیشن های اداری شیشه ای Frameless شیک و جذاب هستند و می توانند به صورت تک یا دو جداره باشند. یک طراحی تک لعابی در مواردی که ظاهر زیبایی و خطوط تمیز ضروری باشد ، توصیه می شود.

برای ارائه ظاهری بدون فریم ، در این طراحی پارتیشن بندی به حداقل فریم نیاز است. اتصالات پچ و محوری کف در درب های شیشه ای قاب دار یا بدون قاب نصب می شود تا فضای دفتری باز را حفظ کند.

برای طراحی پارتیشن اداری با شرکت آدر تماس بگیرید.