سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نمای شیشه ای فریم لس

 

یک ساختمان فقط یک خانه یا محل کار نیست. مطمئناً عملکردی دارد و طراحی معماری عملکردی را که ساختمان باید ارائه دهد مشخص می کند. اما یک ساختمان همچنین یک سرمایه گذاری است ، چیزی که باید از آن محافظت و پرورش یابد. همانطور که در مورد هر سرمایه گذاری اتفاق می افتد ، ایمنی و سلامت ساختمان و ارزش ساختمان تهدیداتی وجود دارد. نگهداری مناسب ، حفاظت کافی از آب و هوا و توجه به شکل ظاهری ساختمان ، همگی در اوج نگه داشتن سازه نقش دارند. وقتی یک معمار روی طراحی ساختمان کار می کند ، باید از راه هایی که سازه می تواند ارزش خود را حفظ کند ، هوشیار باشد. نمای شیشه ای فریم لس یکی از راه های نمایش ظاهری مدرن ساختمان ها است که به حفظ ارزش آن در طول سال کمک می کند. به جای یک طرح بدبو که به نظر می رسد مدت ها قبل به نظر می رسد ، ساختمانی با نمای شیشه ای فریم لس به آینده نگاه می کند.

چگونه ظاهر نمای شیشه ای فریم لس پشتیبانی می شود؟

نمای شیشه ای فریم لس ظاهری معاصر دارد که بسیار جذاب است. آنها ظاهری شسته و رفته از خود به نمایش می گذارند که اگر ساختمان محل کار باشد می تواند تصویر مثبتی ایجاد کند. ظاهر معاصر همچنین به نفع تصویر ساختمان محل کار است.

کیفیت به نمای شیشه ای بدون قاب مقاومت می بخشد

تصور غلطی وجود دارد که از آنجا که نمای شیشه ای فریم لس فاقد قاب های تقویت کننده هستند ، هنگام برخورد با تمام قدرت ضعیف تر هستند و توانایی مقاومت در برابر هوا را ندارند. اما با شهرت ما در تولید مواد با کیفیت بالا ، می تواند به شما اطمینان دهد که در مورد نمای شیشه ای بدون قاب ما چنین نیست. به دلیل مواد بادوامی که از آن استفاده می کنیم ، نمای شیشه ای بدون قاب ما قادر به مقاومت در برابر باران ، برف ، تگرگ و باد است.

از شیشه های ساختاری می توان به عنوان گزینه ای خارق العاده برای سیستم نمای سنتی استفاده کرد.

هنگامی که شما به دنبال ایجاد تمام دیوارهای شیشه به عنوان بخشی از یک طرح هستید ، گزینه های مختلفی در اختیار شما قرار دارد. در بیشتر موارد هنگام طراحی یک دیوار شیشه ای می خواهید شیشه از ویژگی های برجسته نما باشد. این به معنای به حداقل رساندن قاب بندی و استفاده از بزرگترین شیشه های شیشه ای ممکن است.

تعداد زیادی سیستم نما در بازار موجود است و هر یک از نظر اندازه قاب ، مواد و طراحی بسیار متفاوت هستند. از شیشه های ساختاری می توان به عنوان گزینه ای خارق العاده برای سیستم نمای سنتی استفاده کرد. با استفاده از شیشه های با مشخصات بالا با جزئیات ثابت سفارش می توانید ارتفاعات کامل شیشه را بدون هیچ قاب یا ثابت قابل مشاهده ایجاد کنید.

اما وقتی نوبت به تعیین سطح شیشه می رسد ، بهترین راه حل برای شما و طراحی پروژه شما چیست؟ در اینجا بیشترین تفاوت های قابل تشخیص بین نمای شیشه ای ساختاری و یک سطح شیشه ای ساخته شده با سیستم نمای قاب باریک را بررسی می کنیم:

کادر بندی

برای حداقل سیستم نما شما می خواهید با استفاده از یک قاب آلومینیومی استفاده کنید. کمترین سیستم نما دارای قاب های دید 35 میلی متر در صورت است.

برای کسب اطلاعات لازم به سایت شرکت مهرسان نوین مراجعه کنید.